La candidatura aposta per treballar conjuntament amb el sector lauredià i impulsarà la creació d’una figura que estigui al costat dels comerciants

Per Sant Julià potenciarà el comerç local a través de campanyes de promoció per tal que els establiments de la parròquia tinguin el renom que es mereixen. El candidat a cònsol major, Antonio Miralles, ha destacat avui que la voluntat és que Sant Julià sigui un lloc atractiu per al comerç del país i que es farà combinant promoció local, suport tècnic i esdeveniments que siguin d’interès per a residents i visitants. “Sense comerç no hi ha parròquia i per tant des del comú hem d’ajudar als comerciants”. 

La candidatura aposta per treballar conjuntament amb el sector lauredià i impulsarà la creació d’una figura que estigui al costat dels comerciants i els ajudi a elaborar un pla conjunt per potenciar els seus punts forts i que tindrà com a objectiu establir una unió entre els professionals del sector que actualment no hi és. “Això ha fet perdre molta il·lusió a Sant Julià. Fa falta un comerç fort i que pugui competir amb la resta”.

Miralles també ha subratllat la manca de comunicació que hi ha cap als visitants “per dir les coses que hi ha per veure i fer a Sant Julià” i ha argumentat que des de Per Sant Julià es potenciarà l’oferta comercial amb un pla de senyalització perquè tothom que vingui a la parròquia conegui l’oferta en l’àmbit comercial, turístic i cultural. “S’ha de potenciar allò que fem i afegir més esdeveniments i propostes amb col·laboració d’Andorra Turisme i de Govern. Hem d’unir les forces i demanar la seva ajuda per fer aquesta labor tant important per al desenvolupament de la parròquia”.